Maja-Undrar ni vem jag e?

Hej allihopa!
Jag är en glad tjej som är tolv år (tretton i november), och älskar och lever för hästar!
När jag var nio år började jag rida på ridskola. Jag rider där än idag och den ridskolan heter Östersund Frösö Ridklubb.
På Tanne, som det kallas, har jag en liten favvishäst som heter Silver Arrow. Förut var jag rädd för honom för han kan vara ganska arg i boxen, men nu är jag bara förälskad i honom! :D
Jag har aldrig tävlat på en "riktigt" tävling, utan jag har varit med på ridskolehoppning ett antal gånger, tre gånger med Arrow, och det har ju gått sådär några gånger ;) Men jag är nöjd i alla fall.
Min dröm just nu är att få köpa loss Arrow från ridskolan så han kan få ett bra liv.
Jag fotar just nu med min kamera Canon EOS 1100D
Jaja. Hoppas ni tycker att våran blogg är intressant och följer den :)
Arrow ♥
Arrow ♥
//Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu