godagens !

godagens alla bloggläsare !
har just rensat ton svamp ! dryygt !
idag händer typ inget, rida pitite, merlin och ergina !
red alla hästar igår oxå. gick super bra !
pitite red jag till paddoken, och merlin red jag på ett bra spår ;)
ergina, som jag aldrig har ridit. red jag i hagen. gick jätte bra för att vara första gången faktiskt.
nej, nu räcker det med fakta ;)
hade
//emma
godagens alla bloggläsare !

har just rensat ton svamp ! dryygt !
idag händer typ inget, rida pitite, merlin och ergina !
red alla hästar igår oxå. gick super bra !
pitite red jag till paddoken, och merlin red jag på ett bra spår ;)
ergina, som jag aldrig har ridit. red jag i hagen. gick jätte bra för att vara första gången faktiskt.
nej, nu räcker det med fakta ;)
hade ♥
//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu