emma-vem är jag ?

hej !
tänkte skriva vem jag är.

jag är en 14årig tjej osm älskar hästar !
jag har en egen häst som heter merlin som jag har haft i fyra år nu. sen rider jag ett arabsto som heter pitite.
rider oxå på ridskola en gång i veckan.
jag är en glad och go' tjej.
när jag blir stor vill jag helst jobba med djur. bli en elitryttare kanske !
jag tävlar så ofta jag kan. Har vunnit KM en gång och kommit tvåa en gång.
mitt liv i hästliv är nog inte så kravande på hästarna.  jag rider mest ut i skogen !


merlin ♥


pitite ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu