Maja-Ridningen igår

Igår på ridningen stog det att jag skulle ha Essmeralda men det var överstryket och ovanpå stog det Freja. Och Kajsa hade Arrow och hon ville byta så vi bytte! :D Fick rida min lillkille ♥
sötaunderbaravackrahypersötafinastepåjkenihelauniversum!! Älskar Arrow :') ♥ Han betyder allt för mig..♥ Vi skulle rida på volterna och jobba med ställning och så (vi hade Kjell) och Arrow var jätteduktig :') ♥ jättefin i höger varv på volterna (fin i vänster varv också) och fick beröm :) Det gillas :) Han var snäll i galoppen. Han brukar ofta vilja hålla huvudet högt när man galopperar men nu hade han det ganska långt ner. Han är för fin :) ♥ Fick honom att gå i form i skritten och traven så det kanske höll i sig i galoppen :)?
(Orkade inte skriva om allt så jag kopierade från min blogg)
Hade gitarr idag också. Fick läxa i att spela Rolling in the deep och jag kan säga att den läxan har varit starkt efterlängtad! Jättekul faktiskt :) Nu ska jag kanske spela gitarr ;D
//Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu