Maja-Filmer

För ett tag sedan var jag med på ridskolehoppning på ridskolan jag rider på (Östersund Frösö Ridklubb). Ridskolehoppning innebär att man hoppar en bana med en ridskolehäst/ponny eller egen ponny/häst och om man klarar banan utan att rida, lägga volter eller att hästen vägrar (ni kanske fattar) så får man en rosett :) När jag var med typ femtioelfte gången för ett tag sedan så red jag en liten ponny vid namnet Essmeralda :) Hon tog mig runt banan utan några fel så vi fick en liten rosett :)
Oredigerad film ↑
Redigerad ↑
Det här är lilla Essmeralda ↓
Essmeralda till höger
Det var några bilder :) Kom ihåg att kommentera lite också! Vi har inte så himla många kommentarer ;P
//Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu