Ridningen igår

Kopierat från min egna blogg för jag orkade inte skriva om allt ;p
Igår var det ju ridning. Hoppade Essmeralda. Själva ridningen gick bra men det som gick lite sämre var när jag skulle vänta på att få gå in i ridhuset. Essmeralda bara stegade ut ur boxen. Sara fick stå bakom och daska till henne på rumpan och bli sur på henne för att hon skulle gå in i spiltan. Hon hade typ sparkat hål i väggen så dem hade satt dit en mörkbrun platta för att det inte skulle bli ett hål och den var ett monster som skulle äta upp Essmeralda om hon stannade kvar i spiltan, enligt henne alltså.. Jag tror hon gick ut 5-6 gånger sammanlagt. Både före och efter. Men ridningen kan jag själv säga att den var bra :) Älskar hennes galopp! ;D Så små och korta steg! ;) Våran nya ridlärare, Sofie, var där och kollade. Nästa vecka ska hon ha oss ;)
//Maja

Kommentarer
Postat av: Mathilda

okeej<3 Fin blogg<3

2011-11-07 @ 16:20:06
URL: http://mathildaalskarhastar.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Kolla gärna in min: www.mathildaalskarhastar.blogg.se

2011-11-07 @ 16:20:42
URL: http://mathildaalskarhastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu