Ridningen igår

Kopierat från min egna blogg för jag orkade inte skriva allt igen ;)
Igår var det ridning igen, änlitgen! :D <33 Jag fick Essmeralda igen! :o Jag gillar ju och rida henne men jag ville också byta häst :P Jaja, vi gjorde typ volter i hörnen och sånt. Galopperade på a och c volterna sen och det gick väll bra :)
När vi hade ridit klart så hade jag gjort i ordning Essmeralda efter också. Jag hade satt på henne halsringen och skulle gå ut ur spiltan när Vigor lägger upp huvudet på väggen emellan deras spiltor, utan grimma! Han hade tagit sig ur grimman och stog där i sin spilta utan grimma ;P Då hade den som hade ridit honom satt på honom Barabas grimma, och Barabas är en storhäst med ganska stort huvud och Vigors huvud är ganska litet ;) Barabas står i box bredvid Vigor och då hade dem tagit fel grimma helt enkelt ;)
Nu ska jag göra nåt, det blev ingen gitarr idag för våran gitarrlärare hade gjort illa benet ;(
Jaja..
//Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu