Måndag igen

Nu är det måndag igen. Bläblä.. Fast snart är det ju ridning så jag kanske inte ska bläa alldeles för mycket! ;)
Idag på skolan så gjorde förvånandsvärt roliga saker! :o Vi hade hör övningar på engelskan och spanskan, på SO:n gick vi igenom vad vi skulle kunna på provet på fredag, på NO:n så fortsatte vi på våra sugrörs broar och på musiken spelade vi piano. Var en ganska snabb dag idag ;)
Fick spela piano med Filippa på musiken, och det var ganska kul :) Vi hittade massa roliga knappar och tryckte lite hipp som happ ;) Vi bytte platser i klassrummet så nu sitter jag bredvid Kajsa :)
På hemvägen så gjorde jag, Lovisa och Alice sällskap. Lovisa skulle ju gå rakt fram och jag och Alice skulle svänga så vi gjorde sällskap sista biten.
Kan sammanfatta dagen som bra :)
//Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu