Maja-10 sanningar om mig

1. Jag har blivit sviken minst 10 gånger av personer som stog mig närmst.
2. Jag sitter och läser minst fem bloggar varje dag utan anledning.
3. Jag fullständigt hatar matte.
4. Jag har två undulater som är 1,5 år gamla.
5. Jag avgudar min systemkamera.
6. Jag har fem bästa vänner.
7. Arrow har varit min favorithäst i ungefär 3 år, mer eller mindre.
8. Jag gör den här listan för jag inte orkar hitta på något att göra.
9. Jag vill att ni ska kommentera vilken häst ni tycker verkar roligast att rida, eller nåt i det HÄR inlägget! Välj bland hästarna jag har skrivit om.
10. Jag tycker att mitt liv är bra men det kunde ha varit bättre.
//Maja

Kommentarer
Postat av: Louise&Ada

Hejsan, vilken fin blogg ni har:)

2011-11-07 @ 16:22:13
URL: http://HorseGeeks.devote.se
Postat av: Tilda & Edwina

Hejhej!

Vi har frågestund på bloggen vore gulligt om ni ville lägga in en fråga eller 2 :)

Kram

2011-11-07 @ 16:48:13
URL: http://hopprytttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu