Hiss

Ska börja med att göra en hissning.
Är det någon av er som inte rider med ridstrumpor på vintern? Jag rider alltid med ridstrumpor när det är kallt ute, och oftast resten av året också, beroende på väder. Jag diggar Hööks ullstrumpa som både är snygg och varm! Mina fötter brukar alltid vara jättekalla när jag rider under vintern, men dem kanske slipper vara det med en varm strumpa.
Dem kostar 99:- och det tycker jag är ett ganska rimligt pris för en strumpa som den här!
Vanligtvis så brukar jag rida i en "klassisk" strumpa som är mycket tunnare än en sånhär. Dem innehåller 80% bomull och 20% polyamid.
Det är en bra strumpa men inte lika bra på vintern.
Jag vill hissa ridstrumpor!
//Maja

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag rider alltid med ridstrumper och på vinter har jag tre eller fyra strumor i olika tjocklekar i min stora ridskor :)

2011-11-15 @ 17:31:47
URL: http://fridahryngevall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu