Hej..

Hej alla bloggläsare!
Hemma från skolan idag igen men siktar på att gå dit imorgon. Kommer nog bli så ;) Måste ju gå på ridningen :) Har kollat på tv hela dagen, och nyss gjorde jag läxorna. Har spanskaförhör på torsdag, och engelska och no tills fredag. Om jag hade fått veta att vi hade no läxa imorse hade jag kunnat be min brorsa att ta hem no också, men nu sa jag bara åt honom att ta hem engelska. Hatar att inte lärarna kan be en elev i klassen att ringa eller smsa till den elev som är sjuk och säga vad vi har för läxor. Då blir man lite stressad när man inte vet och får veta sådär vid 14 att vi har no också, men jag hinner till fredag, det är lugnt.. Tror jag..
//Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu