emma-flög av merlin idag xd

som rubriken säger , flög jag av merlin idag när jag red xd

såhär gick det till !
Idag blev det mest skritt och trav, lite lugn ridning. jag hade skrittat länge och började trava.
trava på en lång grus väg..
och sen, hoppar merlin till helt plötsligt och springer in på en tomt. och jag var inte beredd på det
så jag bara flyger av och landar på ryggen, men det gjorde inte ont. men fick nog ett litet sår.
jaja, merlin stannar när jag flyger av och han börjar titta. jag lugnar honom och han blir lugn. och då ser jag vad han blev rädd för.. en tjej som hoppar studsmatta !
förstår att han blev rädd, det var ganska mörkt ute och han var inte beredd på det.
ja, och där står vi på gräsmattan. och jag hoppar upp. PLUS att jag red barbacka xd
men merlin var lugn och inte stressig efter det som tur var :D

hahha ;)

Hade ♥
//emma

snälla, mobba inte bilden xd

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha härlig bild! Bra att du inte fick ont :)

2011-11-02 @ 20:48:20
URL: http://lanaenko.devote.se/
Postat av: Frida

Mobbad bild, Höhö NEJ! Skoja lite med dig bara!!

2011-11-04 @ 17:34:21
URL: http://fridahryngevall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu