Dag 3

3. Det här behöver jag träna mer på
Jag behöver nog träna mera på att inte vara rädd för Arrow i boxen. Han kan ju som sagt vara lite läskig när han tränger in en i väggen.. Någon som vet vad jag ska göra för att inte vara så rädd. Jag vet att man ska vara ganska bestämd men när en ponny som gjärna visar ögonvitorna tränger in en i väggen så blir jag i alla fall en aning rädd. Hjälp, någon? Men sen är det väll så att jag måste lära mig att sitta ner bättre i Arrows galopp. Han är ganska stor men tar korta galoppsprång. Får nog försöka slappna av mera i benen.
//Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu