Dag 2

2. När & varför jag började rida
Jodu, den frågan är ganska enkel att svara på. Jag har nästan alltid velat börja rida, men jag har inte fått. Men när jag blev 6 år tror jag så åkte vi ut till Frösön och provade att ta lektioner på Knytta. Jag red där två gånger sen slutade jag för jag tror inte att det var nåt bra ställe. Sen när jag var 9 ungefär så berättade pappa när vi satt och åt att jag ska få börja rida om jag vill. Jag kommer ihåg att jag blev jätteglad och sa såklart ja. Då åkte vi till Tanne någon vecka efter och då skulle jag börja rida på onsdagar 18:00. Den första jag ser när jag kliver ur bilen är min klasskompis Lovisa. Så vi rider i samma grupp fortfarande + våran gamla klasskompis Frida :) Och vi har alltid ridit på onsdagar 18:00 ;]
//Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu