Dag 15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?

hästar får mig att må bra på många sätt !
dom gör mej så lyckliga när man sitter på dens rygg !
helt otroligt♥
dom är så fiina och så härliga djur..

hej bloggen !
seg dag i skolan.
skoldagen slutade med hundkurs.
och började med matte.
drog ner till stallet och tog in dom. kallt vare..
åkte ner senare på kvällen och titta till dom. pyssla lite och red i kolmörkt.
red i ''paddoken'', var lite för halt, men det gick ! ^^

orkar inte skriva !
vi hörs ♥
//emma


bild av mig
saknar sommaren ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis du blev dagens blogg på min blogg. ^^

2011-11-19 @ 17:01:56
URL: http://flippson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu