Dag 10

10. 10 saker du inte visste om mig
1. Jag ska aldrig sluta älska Arrow
2. Mina två undulater heter Dipsy och Japp, vill ni se dem på bild så kommentera!
3. Min första favorithäst hette Pepper, och såg nästan ut som Arrow, men han dog för några år sedan..
4. Jag har haft säkert 10 olika favorithästar innan jag fastnade för Arrow
5. Mina bästa vänner är 5/8 människor och 3/8 djur
6. Jag har alltid velat rida!
7. Min egna blogg heter minipower.blogg.se
8. Jag har en storebror som är 14, snart 15.
9. Jag fattar inte hur människor kan köpa en systemkamera och sen bara ta ego bilder med den
10. Jag älskar Arrow över allt annat
//Maja

Kommentarer
Postat av: frida

frågestund på min blogg, kika in och ställ en fråga eller två! :)



ha en jätte bra kväll!

2011-11-10 @ 21:21:43
URL: http://ffriidaahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu