dag 10. saker du inte visste om mig

kör igång inlägget med rubriken dåe.

1. jag ska aldrig sluta älska merlin
2. måste räkna på fingrarna när jag räknar
3. älskar fart
4. hatar fotboll
5. jag har alltid velat rida
6. jag har en as jobbig lillebror
7. har en katt som heter My
8. är rädd för att bli prata med okända människor
9. är rädd för att cykla eller gå när det är kolsvart ute..
10. JAG ÄLSKAR MERLIN ÖVER ALLT OCH ALLA ♥


hej bloggisen !
fredag idag dåe, skön skoldag.
svenska, idrott, musik,engelska och sist SO..
åkte ner till stallet efter jag hade slutat.
red merlin lite lugnt, var så himla kallt ute jue..
tänkte ringa johanna och prata lite med henne.

vi hörs ♥
//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu