Breakthrough

Äntligen är jag klar med boken om mig!
Har suttit i nån timme och fixat fram och baksida.. Tråkigt, men nu är det klart så jag är nöjd ;) Skulle velat åkt till stallet idag men det gick ju inte eftersom att jag var tvungen att fixa fram och baksida till boken om mig. Jag har även bakat rocky road kaka, och snart ska jag skriva ut bilder och göra inbjudningar till min tjejmiddag som jag ska ha på fredag. Kulkul. Har Arrow-abstinens just nu så jag får nöja mig med bilder tills på onsdag.
Hörs väl imorgon!
//Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu