Emma-kommer tbx :D

hejsan bloggen !

nu har bloggen legat stilla ett tag, alltså ingen bloggning alls.
men nu är jag tillbaka på blogglinjen igen :)

i lördags var det då julafton.
och jag blev ganska nöjd över det jag fick, faktsikt !

jag fick : ridvantar, ridstrumpor, ridbyxor, ryktsaker, filmer, godis, pengar, presentkort, kläder och mkt mer, fast jag bara inte kommer på mer xD

och nu ska jag åka ner till stallet och rida merlin, han vart vacinerad i torsdag så han har fått vilat hela helgen.
men idag ska jag nog rida igång han lite lugnt tänkte jag.

men hade så bra ♥
//emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu